top of page
דברים שחשוב לדעת
במידעל'ה אנחנו מתייחסים ברצינות רבה לנושא שירות הלקוחות, וחשוב לנו שתהיו מרוצים.
להלן מיקבץ שאלות ותשובות אופיניות, אם לא מצאתם כאן את מה שחיפשתם, צרו עימנו קשר במייל, בטלפון או דרך "צור קשר" שבאתר.
אנחנו כאן בשבילכם לכל עניין.
-
האם יש הנחה ברכישת כמות גדולה?עבור הזמנה בכמות גדולה נא לפנות אלינו ישירות ונבדוק את האפשרות בהתאם לכמות המבוקשת.
-
איך מתבצע תהליך הרכישה?אתם בוחרים את המוצר בו אתם מעוניינים, ומשלמים עליו. במידה והמוצר שבחרתם הוא מוצר דיגיטלי (למשל, קובץ להורדה) תקבלו מיד לאחר סיום הרכישה מייל עם קישור להורדת הקובץ. אם לעומת זאת, המוצר שבחרתם הוא מוצר פיסי, הוא יגיע אליכם לאחר מספר ימים, בהתאם לאפשרות המשלוח שבחרתם. התשלום הוא בכרטיס אשראי או דרך paypal, בצורה מאובטחת וקלה. לאחר סיום הרכישה, יישלח אישור רכישה וחשבונית לכתובת המייל שהזנתם בעת הרכישה. במהלך הרכישה תתבקשו להזין פרטים אישיים: שם, מייל, כתובת, טלפון וכו'. המידע מגיע ישירות אלינו ומשמש לצורך ביצוע ההזמנה בלבד. אנחנו מתחייבים שלא לעשות במידע שום שימוש נוסף, ובוודאי שלא להעביר אותו לגורם שלישי. אם הסתבכתם עם ההזמנה, ניתן להתקשר אלינו ישירות ולבצע הזמנה טלפונית.
-
מה הן אפשרויות המשלוח וכמה זמן לוקח לזה להגיע?במידה והמוצר שבחרתם הוא מוצר דיגיטלי (למשל, קובץ להורדה) המוצר יגיע אליכם לתיבת המייל מספר דקות לאחר סיום הרכישה. במידה והמוצר שבחרתם הוא מוצר פיסי, הוא יצא מאיתנו תוך שני ימי עסקים, ויגיע אליכם בהתאם לאופצית המשלוח שבחרתם: המשלוח מבוצע באמצעות דואר ישראל או באמצעות חברת משלוחים, וקיימת גם אפשרות לאיסוף מבית העסק (אנחנו נמצאים בקריות, אז אם אתם באזור - תתקשרו ונתאם מועד לאיסוף). אופציות המשלוח הן כלהלן: איסוף מבית העסק: ללא תשלום, מועד האיסוף תלוי בכם. משלוח בדואר רשום: עולה 21 ש"ח. זמן ההגעה נע בין שבוע לחודש ותלוי באיכות סניף הדואר באזורכם. משלוח באמצעות חברת משלוחים לנקודת חלוקה: עולה 21 ש"ח ומגיע תוך 6-8 ימי עסקים. משלוח מהיר עם שליח הביתה: עולה 45 ש"ח, מגיע תוך 3-4 ימי עסקים.
-
הזמנתי משלוח לנקודת איסוף, איך אפשר לבחור את הנקודה?לצערנו אין אפשרות לבחור את נקודת האיסוף בעת ההזמנה. המשמעות היא שאנחנו בוחרים בעצמנו את נקודת האיסוף כך שתהיה בקרבת הכתובת למשלוח שהזנתם בעת ההזמנה. כאשר המשלוח יגיע לנקודת האיסוף אתם תקבלו הודעת סמס. אם חשוב לכם לקבוע בעצמכם לאן החבילה שלכם תישלח, אתם מוזמנים ליצור קשר לפני שאתם מבצעים את ההזמנה, או מיד לאחר ההזמנה.
-
מה קורה אם התחרטתי לאחר ביצוע הרכישה?אם התחרטתם ואתם בטוחים שאתם מעוניינים לבטל את ההזמנה, אנא צרו איתנו קשר כמה שיותר מהר. אם המוצר טרם נשלח אליכם, אנחנו נבטל את ההזמנה וכספכם יוחזר לכם במלואו. אם המוצר כבר יצא מאיתנו ובדרך אליכם, לא נוכל לבטל את ההזמנה. במקרה כזה אתם זכאים להחזיר אלינו את המוצר שרכשתם במצב ארוז, חדש וללא שימוש ותקבלו את כספכם בחזרה בניכוי דמי המשלוח. לא ניתן לקבל זיכוי על מוצר שנפתח או שנעשה בו שימוש.
-
מה קורה אם לא קיבלתי את המוצר שהזמנתי?אנו שולחים אליכם מייל ברגע שההזמנה יוצאת מאיתנו, עם מס' המעקב וקישור לאתר של חברת המשלוחים. אם אתם לא מוצאים את המייל הזה או אם יש בעיות אחרות, אנא צרו איתנו קשר כדי לוודא שההזמנה יצאה מאיתנו. במידה וההזמנה אכן נשלחה נוכל לספק לכם את מס' המעקב ותוכלו לבדוק את סטטוס המשלוח באתר של חברת המשלוחים / דואר ישראל. אם מדובר במשלוח מהיר, נוכל לעזור לכם לאתר את החבילה מול חברת המשלוחים.
-
מה קורה אם המוצר שהגיע אלי פגום, או לא תואם את מה שהזמנתי?אם יש בעיה עם המוצר שקיבלתם או שנפלה טעות בהזמנה, אנא צרו איתנו קשר כמה שיותר מהר ונטפל בבעיה לשביעות רצונכם המלאה. במידה והמוצר שהגיע פגום, כדאי לצרף לפנייה תמונה שתעזור לנו להבין את הבעיה.
bottom of page